July 5, 2012

Kawan Untuk Dikenang

Hye & Assalamualaikum

Malam-malam macam ni, bile buat report2 yang menyesak kan kepala dan otak ni .. teringat dekat kawan2 masa zaman study dulu. Omaigod serius rindunye la hai korang. Kalau dulu praktikal sama2  buat kerja .. tapi sekarang semua nya sendri.. dah takda istilah "sama-sama" or copy paste hahahhaha.

walaupun kadang2 diorang ni menyakitkan hati, at the end diorang ni la penyeri hidup masa zaman study2 dulu.Paling diingati kawan2 masa time praktikal la... mana taknya setahun aku dok tengok muke2 diorang, sebelum tidur tgok muke diorang, bangun pagi2 pun  tengok muke diorang(berebut bilik air... rase nak nak bom je bilik air sape yang mandi lama tahap dewa tu).

Selama setahun praktikal dengan 10 budak itam ni ( perumpamaan je, diorang semua putih2 ....ermmm yeke?) hahahahaha. Banyak benda 2 yang boleh aku ingat sebagai kenangan manis. Some of them dah aku anggap macam Bro2 dah ( macam sister2 la ).

Cume yang buat aku teringat kat diorang balik, bile aku selak2 folder dalam lappy aku tadi masa nak buat kerje terjumpe satu folder gambar( shooting di akhir praktikal ) serius, teruja macam dapat ateromen mase kecik2 dulu. Aku pun terus je buka dan tengok setiap satu gegambar.. spontanious action aku : senyum sambil gelak2 ( mental sekejap ). Oh my rindu nye la kat diorang(walaupun geli dengar.. maklum la Bro sama Bro nak rindu2... ) heheheh.. tapi itu la yang aku rasa. sekarang semua dah berpecah utara , selatan, timur , barat.. aku??? lagi kesian... tercampak di Borneo ni.hermmmmm ok la malas nak taip2 jum aku share skit moment2 di akhir2 zaman study kami :-









haaaaaa... some of them single mingle lagi.... kalau dihati ade terminat sile pilih, then i'll PM his Number ( mak hayam sekejap ) muahahhaha. Ok kami shoot di Pantai Morib @ Banting untuk buat kenang kenagan. kalau korang Noticed ade "Terima kasih En Bahram" dalm  gegambar kat atas.. Ok EN Bahram tu Trainer kami masa Praktikal, macam Abah Tumpang kami sekejap la.. Huhuhuh Die mmg CooL gile. Untung adik2 Junior yang Praktikal dengan die.

Ok la, aku yakin korang pun melalui zaman study yang best2 kan.. Ok la sebagai kenang-kenangan manis bile dah bekerja nanti.

Bye 2



6 comments:

  1. teringin nk g morib nih..hehe..btw nk jmput join contest yg xsbrpa ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pegi la... best ! tapi bukan untuk mandi la.
      Contest?? oritee..

      Delete
  2. wooo . serius lawa gamba ni mesti pakai kamera mahal ni :P

    nakk yg .. errr xpelah . segan . hahahah :DD

    Kite still study !
    kalau dah keje mesty rase bestt je zmn blajo ni mcm awok ler kn.
    heheh .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lawa??????????????? (segan : tahap nak sorok muke dlm Baju )

      Takyah segan2, pilih je... tapi beware ade yang dah berpunye ! hehehe

      Owhh zaman study memang best,(maybe mase study rase Menyesakkan..tapi nanti dah habis study SUMPAH RINDU )

      Delete
  3. stylo la gmbar :)

    ReplyDelete