May 4, 2011

Kenny rogers menjadi saksi aku menjadi tuer


ok entry kali ni nak show off diri skit ... ngeh3.hahaha actualy entry kali ni nak ucap berbanyak 'mekasih"kat korang2 yang da wishHPBDAY, pada (24/4/2011)ritu.tak kesah dari fesebuk,phone..or mulot2 anda juger saya hargainyer.

almalangnyer .. bufday boY demam maser tu,TAPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aku x kesah sgat sebab masa sekolah agame rakyat dulu, ustazah aku ada cakap yang sakit skit2 ni (demam) boleh menghapuskan dosa2 kecil aku ni..so aminnnnnn~
Lagi satu.... hikmah demam masa bufday ni, aku tak kene "mandian aroma termimpi-mimpi"
mandian aroma therapy/termimpi-mimpi :
-dalam satu baldi : telur,tepung, ayak kotok(ayer basuh pinggan / baju)-
"ala student bender ni adat la jgak"

so aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn lagi sekali.hahahhaaha

seperti taun2 sebelum maser aku start masuk kolej tiada lagi Dinner ngan mak,abah maser bufday aku... sebb date bufday aku selalu nyer bukan waktu cuti...SEDEY TOLLL...tapi taun ni semuanyer berubah..hahaha even dinner bufday aku ditunda pada 30/4/2011 aku tak kesah...janji ader ngeh2. Bkan nak sgat dinner kat luar just nak makan2 ngan pamily jer(ayat bajetttt).Ok pada hari sabtu tu (30/4/2011) kat ipoh(Jusco) la ni.. aku, mak,abah, anak2 sedara...kakak aku(mak anak2 sedara aku la..)
first we all nak plan makan kat Johny's(ala tempat makan stemboat tu).Al malangnyer johny hari tuh dipenuhi oleh ribuan manusia( cam nak pecah jgak la johny's to aku tgok )...Tp we all ni tabah juger beratur untuk ambil nombor katernyer. Tapi penantian hanya sia2, bila melihat barisan tadi tak gerak2 even setapak..... harapan kami musnah nak makan steamboat malam tuh.
(haaaaa tak ramai kan???????) johny's

Second choice : Kenny Rogers... tak rmai plak orang kat sini(maybe sbb mahal skit )so we all pun duduk"siap sambung meja"... kiteorang pun order :-

family set for 6 people :
1 whole chicken
4 bowl site order : 2 bowl mashed potato, 1 bowl fruit salad & 1 bowl rice"mak aku bagi sepuloh bintang untuk nasi kenney rogers.
4 ketul muffin ( yang cair dimulot)

Drink :
2 winter season
2 ice blendef (choclate)
1 orange Juice
1 hot tea ( ni mak aku punyer.... jager kesihatan "SAY NO TO ICE"

mak aihhhhhhhhhhh.. kiteorang mengisi perut denganhabis baik malam tuh.tengs to kak yong sbb tanpa segan silu menswap kan kredit kad beliau bagi mengelakkan kami ni basuh pinggan kat dapur...hahahahhaha kopak kakak aku kejap~

untuk tatapan Uoll :


Kenyang semua ???????????????

ok smpai sini entry kali ni,
Tengssss again to all my family,frensz n al of U, which had wish my Buffday.... i'll take your word as your pray for me to be more succeded in my Life~



2 comments:

  1. cukup ker ekor jer ayam tu??

    ReplyDelete
  2. haaaaaaaa cam tau2 jer~
    site2 order juger mmbntu la...

    ReplyDelete