July 16, 2012

5 Minit Untuk Chicken Foldover

Hye & Assalamualaikum


Dah Cube Cucur Udang??? belum???... takpe2 nanti bile free2 buat yer.Resepi ade dalam entry sebelum ni. Ok Entry kali pun tentang makan2 lagi..cume beza nye, ini More kepada "Jalan-Jalan Cari makan " So  NO RECEPI!.





Maybe aku ni boleh diibaratkan seperti katak di bawah tempurung, sebab baru je nak test drive Menu baru kat McD tuu, Baru ke??? hahahah lame dah aku rase tapi tak tau bile. Kalau korang bace tajuk, konfem2 dah tahu menu ape kan. Sebenarnya dah lama dah aku berhajat untuk Test Menu ni, cume tu lah setiap kali aku ke Sibu, mesti aku akan memuaskan nafsu makan aku di :-  Red Carrot Cafe. Sebab Cafe ni tersangat best, tempat cantik.. makanan pun Not Bad. So di sebab kan godaan Cafe ni, aku terus melupakan niat aku untuk test Drive Chicken Foldover ni.

Tapi Pintu hati aku terbukak, minggu lepas huhuhu. Cerita nya macam ni.. mase tengah boring petang2 tu. Kawan aku ajak teman dia pergi Sibu untuk ambil laptop yang die baiki. Aku memang malas gile, Tapi disebabkan Bibirnye manis bak Tebu, aku pun cair dengan segala janji2 manisnya. Tapi Ok la.. sebab aku dijemput dan dihantar (rasa cam retisss kejap). Tapi bukan sebab godaan dijemput dan dihantar tu aku cair... tapi disebabkan godaan ini :  " jum la pegi sibu, aku belanja Mekdi".. disebabkan sebaris ayat tu... hancur lebur dinding pendirian ku. Kau sungguh kejam ZuL !!.

So berbekalkan 5min, aku terus sarungkan jeans dan Cardigan dan tak dilupakan betul2 kan rambut sikit then sembur situ sana sini. Then ambil kamera, wallet n phone terus tunggu depan Rumah.



So sampai je McD aku terus cakap. Aku nak set Large Chicken Foldover ( siap request.. Ok, bertapa Kurang nye tahap malu aku kat situ ) tapi ok whattttt... Penat tau, kerja2 teman meneman ni.

Jum aku Show OFF Hasil Pembulian aku :-



FYI nugget tak termasuk dalam Set, ia hanya lah Side Order Tukang Bayar !



Style tak kiteorang Makan.... ( sos macam nak kasi Lingkup Mekdi )




Nile la Rupeeee Chicken Foldover
P/S : betullah kata orang, Gambar lebih menyelerakan dari Real depan mata !
P/s : dalam gambar ade tomato..tapi........



Encik Tukang Bayar suke letak Sos, aku Tak... sebab nanti hilang la rase Asli die (Personal opinion)




Owhhh kat sini ha tomato... dalam2 sikit, itu pun sekeping je..walaupun dalam gambar ermmmmmm



Ni la gaya2 18 tahun ke atas, yang sempat di Snap oleh kawan aku !
( boleh muntah, kalau nak.... huhuhu )



Dalam beberapa Saat je....






Siap Di kemas ... tunggu nak bawak masuk kitchen kasi cuci !

Komen aku :-

  • Sedap la jugak, ke sebab Ade orang belanja???... (konfiussss kejap )
  • hahaha... ok to be honest, S.E.D.A.P !!. lain dari yang lain... sos bawang putih die Ohsem !

So kepada sesape yang takpernah cube lagi, boleh la try.. Ye la syik2 Double cheese burger,Big Mac, Fillet O Fish.. & what so ever la. Sebelum terlupa Menu ni ade masa2 die je, cume aku taktau sampai Bile tau. Tak caya??? tengok bawah ni :-

Hasil Crop dari gambar pertama... sebab tu Quality a little bit haremm skit , mueheheheh   :)





Try la sebelum Ramadhan ni, sebab nanti dah puase macam tak kena nak berb uka dengan FastFood kan3 ( bagi aku la )

K la Bye2  :)


P/s: Bile la turn Ayam goreng kunyit ni ~



9 comments:

  1. KA baru je makan, kan ade promosi buy 1 free one for chic folover tu smpai 25 Julai!

    ReplyDelete
    Replies
    1. La realy???? Ciss asal tak terperasan. Kalau tak 2 la saya makan kak, muehehehe.

      Delete
  2. hehe. mmg tgh promosi buy 1 free 1. tp ala carte rasanya. nak g tak terpergi lg. hoho. *ngidam pulak tgh pic2 ni semua*

    ReplyDelete
    Replies
    1. hohoho.... Mungkin sebab saya oder je smalam, sebab tu tak perasan. Sile pergi Cik Hana.. merasa orang kata. :)

      Delete
  3. fulamakk!!! sedapnya ..makan bsr nmpk..hahaha....sory hh arini bz xsmpt nk jalan2..smpt paste2 ja....ala nk malu knp?haha....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ditaja... tak sedap pun kene cakap sedap, muehehhehehe.

      *Tadi malu, pastu dah tak malu dah..hahahha

      Delete
  4. ikhwan...segmen nii sy tag awk....jom bersegmen
    http://taqieeummu.blogspot.com/2012/07/segmen-nostalgia-ramadhan.html

    ReplyDelete