May 8, 2012

Keinginan yang meluap-luap

uhuk2..uhuk2.... (bunyi batuk... dlm komik/novel tulis bunyi batuk camtu..aku rembat je la)
sbb ape batuk??? sebb blog ni dah berlumut,bersawang, berhabuk n what ever segala "ber" la....Lame gile X update. bukan ape... bnyak sgat halangan(Buzy katenye).. Now i'm free n Lot's of story want To share with all Of U Reader  :D .

Salam pun X bagi..apedahh ~
Assalamualaikum,salam perpaduan & Allohaaaa semua .

New Entry New Story....(hope U'Oll teruje....jgan kepochi sgat sudeh)
Seperti Kepala Cerita di atas(tajuk) pastinye.. hampir semua mude mudi di dunia ni..suke akan gadget. x kire la Phone, camera, Mp3-4-5, Ipod , tab or what ever la.Cume yang membezakan kite adelah Mampu atau Tidak Untuk kite memiliki gadget2 tu.. Ermm sedihkan bile kite hendak, tapi ade plak kekangan dari segi kemampuan.Lagi sedih bile sekeliling kite mampu..mule la rase macam2 kannnnnn. OK semua bende tu aku dah pun selamat lalui,malah masih lalui. (sebab ape????) sebabnye..ade lagi gadget yg belum aku dapat kan hahhahahaha.

Ok nk cerite Skit ttg zaman2 kejahilan mase student2 dulu la(hahahahahha)...SBb terlalu fanatik akan gadget, bley dikatakan setiap semester..handphone akan bertukar.hahahahahah kaya tak aku....(kaya haper, kayappp je lebey). Memandangkan hidup dengan menggunakan elaun belajar sebnyak RM*** jer. so cara  aku tukar bukan la buang n beli baru. aku gune kaedah Trade-in ( jual yg lame beli yang baru ). Gile2.. pastu hujung2 blan mule la Mintak ehsan kat mak,abah,akak2... "PINJAM" k.. bukan Biasiswa.(tapi kadang2 terbiasiswa jgak)

Ok back to zaman sekarang.. tadi saja bagi flash back. OK aku dah pun selamat beli satu lagi gadget idaman sejak aku study dulu2 lagi ( skang dah selamat keje..syukur alhamdulillah) ( keje ape Bdak ni?????) bace entry http://bacerjer.blogspot.com/2011/08/diploma-aku-untuk-kerja-panjat2-p.html  ni tau le keje ape. Ok gadget tu ade lah ....


Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :-

Canon 1100 jer (RED)
                                                             


Bukan yuna... tapi yg kat tangan Yuna tu.. DSLR. bende alah ni dah lame berkaca-kaca dimata aku(meluap2 perasaan untuk memiliki seketul)... perasaan untuk memiliki sejak aku study2 dulu..tgok kengkawan yg mampu tu duk snap2 gambau... ishh JELES GILE. Alhamdulillah sekarang dah ade rezki skit dapat beli seketul.

Selamat je beli aku pun study skit2 camne nak gune bende alah ni... sepatutnye kene attend class baru berbaloi beli bende alah ni. memandang tempat aku duduk sekarang susah nk cari kelas untuk photog ni, nak tau kat mana aku menetap skrang baca ni..http://bacerjer.blogspot.com/2011/08/sekali-sekala-merasa-susah.html .so ade beberapa experiment yang dah aku buat dengan camera ni.... untuk U'Oll :-














Aku mmg suke tangkap gambar ala2 potrait cenggitu... huhuhu. Still in learning to be a photog. actualy Aku dah lame follow http://www.facebook.com/AnnasEaskeyPhotography die ni "power" la bagi aku... sgat seni n cantik2 gambar die. tak jadi cam die... seakan-akan die pun jadi la...  so sape2 nk menolong aku untk jadi cam si annas easkey ni.. please leave a comment about "how to be a photog' kat bwah tu... hehhehehe

Ok la otak pun dah lenguh pikir ayat.. smpai sini je entry kali ni.. Bye2 assalamualaikum.


L.O.V.E : Ikhwan Suhaimi

No comments:

Post a Comment