October 15, 2012

Gulai tempoyak ikan patin !

Hye & Assalamualaikum

Hati ni kuciwa,lara sedih mengenangkan viewer ku 4-5-6 kerat je hari ni... mule2 bukak tensii sgat, dah la viewer sebelum ni pun tak smpai pun  10k, boleh hilang lesap tanpa kabar berita. * perlu ke nak tensi, setakat viewer cenonet cenggitu kan??? hahahaha.. actualy simpati untuk blogger2 pemes yang viewer diorang yang macam nak pecah kotak viewer dekat blog diorang tu.

Bagi menghilang kan Tensi, aku pun BW aku pun singgah dekat Blog Diari sosial sebab die buat entry resepi Gulai Tempoyak Ikan Patin.. Ermmmm sedap kan3? almalang sekali aku x makan ikan patin...muehehehe. sebab bile tgok gulai die masyaallah lemak die melimpah ke ladang gandum. cukup sekali aku makan.. kembang segala tekak.Actualy kebanyakan ikan sungai tekak tak boleh nak terima .. taktau la kenapa.*ngada. Dalam family pun abah je penggemar,mak sikit2..adik beradik mampu tengok je including aku..hahaha. Ok dah melalut aku ni... back to track again, aku memang tertarik dengan entry2 resepi ni so aku pun click la entry tu....


AKU TERTIPU...

Bukanlah entry resepi or entry jalan2 cari makan, tapi entry segmen... takpe aku still bace smpai habis. dan aku pun tertarik nak join sebab nama segmen ni Rare kot.. ye la asyik2 nama segmen "mari menambah follower" "saya foolow awak, awak follow saya" "BWbersama".. & etc.. hehehe *maapkan saya pembuat2 segmen yg berkenaan #mati ler aku kene sumpah seranah pasni. Tapi segemen ni bukan dari Blog Diari Sosial tapi dari blog Gulai tempoyak ikan patin  haaaaa class kan nama blog, *champion punya,tarak juai... so setelah aku meniliti setiap syarat yang Mudah.. aku pun nak join*lame dah tak join segmen2 ni.

Nak join?????? 


Sile Klik SINI untuk Join
*tulisan takleh bagi besar lagI??

& sebelum terlupe segmen ni berkehendakkan anda buat banner anda sendiri, sebab blog ni akan mempamerkan banner kita ni untuk disiarkan pada hari2 tertentu *konsep : promo blog la.So ape lagi sile muntahkan idea kreatif anda tu.. kat bawah ni hasil  nukilan aku *muntahhh... banner harus promote diri hahahha



sekian - bye2


eh jap2.. sebelum tu ni teaser untuk ENtry Resepi akan datang*dah berzaman tak kongsi resepi  :D (sile la tgok resepi yang mana ada kat sebelah kanan tu dulu K..   


Teaser.....*resepi


13 comments:

  1. hahahah... gud2... ajak yg lelaen join jugak =D

    ReplyDelete
  2. ala nk kena buat ni.. dh terliuq tgk. feveret satu family ni

    ReplyDelete
  3. tajuk entry ko

    bukan aku teringat satu blog

    pakai nama nih

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg nama entry ni... name blog jugak. die la buat segmen ni ~

      Delete
  4. tak tahan la bro bca blog bro.menyebabkan selera makan membuak buak...

    ReplyDelete
  5. from same segment!
    btw, awak nie amek kos bhgian masak2 ke?
    ke hobi sesaje?
    :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak ambil kos la..... sekadar Hobi :D

      BTW tengs datg melawat :)

      Delete
  6. hey makcik datang dari segmen yang sama !

    ReplyDelete