July 16, 2012

Review : Novel Suami Ku Ustaz !

Hye & Assalamualaikum


Ok pendek je entry kali ni, itu pun nak Share sikit tentang satu Novel ni " Suami Ku Ustaz". Ok bagi aku Novel Ni sangat Best.. sebab Sepanjang Novel2 yang aku pernah baca sebelum ni, takda lagi jalan cerita seakan cerita novel ni.


Dan Novel ni juga sangat islamik, sebab Novel ni juga terselit info2 dan ilmu tentang Islam. Dan untuk yang Ladies tu... Konfem la jatuh hati dengan Ustaz Hafiz ni, sebab die Cool Gile.. muahahahha.





Sinopsis Ringkas :-


Mengisahkan tentang Lisa, seorang remaja 17 tahun yang mempunyai sosial life yang sedikit bebas (bukan Liar ) tapi pada masa yang sama ibubapa Lisa ingin ke Mekah,Jadi Ibu bapa Lisa ingin menjodohkan Lisa dengan Abang hafiz (sepupu) sebelum mereka berangkat ke mekah(untuk menjaga), Dan yang bestnye abang Hafiz merupakan Ustaz di sekolah Lisa...haaaaa menarikkan. So grab it NOW!!!







Novel ni pun tak tebal pun... sehari je aku baca walaupun haritu BlackOut kat rmah ni, tapi ku gigihkan jua terus membaca untuk menghabiskan Novel ni. Tak percaya letewwww...aku baca dalam gelap. OK aku Buktikan yer...  :-


Siap Buat Status ok.. muehehehe. 


K la bye2..nak Focus Master Cheppppp, sape ye dapat jadi juara??

4 comments:

  1. eh, kuar dh novel tu?? lama dh tunggu tau novel tu.. nak beli cepat2 nanti ni ;)

    ReplyDelete
  2. Wan, JOIN jom! Ajak geng-2 sekali eh... ^^

    http://sujuelfarahin.blogspot.com/2012/07/1st-segmen-by-elfarahin.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah, kalau tak "unik sgatt" syarat2.. mesti join !

      Delete