June 19, 2012

Review : Dejavu Di Kinabalu

Hye n Assalamualaikum( jawab, jgan tak jawab) muahahhaha.



Lagu : harapan by hyper act

"harapan.. uhuuuuu
harapan menjadi layuuuuu
ingin ku bahgia bersamaaaa
menjadi kenangan
memburu Impian masa kita
hatikuuuuuuu..uuuuuu"


Ok kalau tak ingat jugak lagu ape yang aku nyanyi kat atas tu, ok lagu tu selalu ade kat tv3 pukul 7:00 - 8:00 malam."seindah sakura " tuuu, haaaa mesti  korang ade yang follow jugak kan, sama la macam aku.Ok drama tu dah tamat minggu lepas lagi and ofcourse happy ending la kan Cikgu Airil n shakira happily ever after gituuu.

Ok semalam 18/6/2012 sudah pastinya Tv3 telah menyediakan satu lagi drama  untuk ditayangkan pada jam 7:00-8:00 malam bagi menggantikan "seindah sakura" tu. Jadi "Dejavu Di Kinabalu" adalah penggantinya. Ok ape yang aku boleh sharekan kat sini drama dibawah arahan Erma Fatima ni Gile Best !! (bertapa kaki drama nye aku) seriusss wehh gambar dalam cerite ni memang cantik. Kualiti gambar die macam Filem habissss (yang korang bayar10 ringgit untuk ombak rindu tak pun nur kasih the movie tu ) Dan  jalan cerita die memang touching la bagi aku ( even baru first episode ).."kesedihan yang membawa kepada satu lagi kegembiraan" itu yang aku boley aku ungkapkan bile terbaca sinopsis ni dan ditambah first episode semalam. (geli tak, ungakapan aku tu.... hahahhaa) ok bagi yang nak tahu lebih lanjut ttg drama ni boley klik Link kat bawah ni yup!!




Maybe ade sesetngah dari korang ni kerja or study so tak sempat nak telentang kat depan tv rumah kan3. Dan mungkin juga waktu ni ada yang pergi berjemaah di surau kan3 ( kat sarawak 6:40 dh masuk maghrib ,n FYI dah gulap gulita ). Ok jangan risau di zaman yang serba canggih ni,korang juga boleh menonton dari internet,Dekat mana?? ok dekat sini, (sile le daftar dulu )




Ok Gift untuk korang yang bace entry ni !

_Window skodeng_


Di Tv 3 "7:00 - 8:00 P.M"




Alo2 Tizz, mcm Ekspedisi ke Kutub Utara dah aku tgok ~






Cantik kan...( pemandangan la )

 Dan angle2 dan pemandangan dalam cerita ni memang menarik sangat, "i'm proud to be malaysian" wahh gituu hhahahaha. Dan lagu "butterfly" tuu sgat menyentuh hati, Ost bagi Drama ni !


* sebenarnya aku mengharapkan main heroin dalam ni dapat ditukarkan (jahatkan)..hahhahaha.

No comments:

Post a Comment