September 24, 2012

Bloglist Kesuma Angsana


Hye & Assalamualaikum

OK, penat dan serabut baru balik dari meeting yang entry Meeting tu pun x habis lagi. Tapi hari ni ku gagahkan jua diri untuk check in kat Blog.. sebab seminggu aku meeting seminggu lah aku x bukak Blog.Bile Bukak je bLog, ade few komen2 baru... Tengs manyak2 sebab sudi tinggal komen dekat Blog yang Suam2 Kuku ni... terharu saye @_@.Nanti akan ku update entry2 sepnjang meeting tu berlangsung ok. 

Entry kali ni untuk Memberi sokong padu Untuk Kakak Kesuma sorang ni, die ade buat satu segmen dimana kepada sesiapa yang join segmen ni akan terselit dicelah2 bloglist dia yang akan datang.OK FYI kakak kesuma ni tersgat la peramah, even die blogger yang berstatus kan beratus follower tapi die tetap menjengah dan meninggalkan sepatah dua kata di blog aku yang sekadar di pinggiran ni...*mnitik air mata jap, terharu punye pasal. So untuk anda yang nak mencari rakan blogger yang aktif  kak Kesuma ni la orangnya.. Dan entry2 die kebanyakan berbentuk info, so sambil blogwalking ade la juugak input2 yang kita dapat.




Ni la banner penyertaan, yan g perlu diselitkan dalam entry penyertaan korang.Haaaaa nak join leteww kan.. ok senang je nak join sile klik kat bawah ni :-


P/s: untuk kak Kesuma Good Luck ok !!


7 comments:

  1. dh masuk jugak! :)
    harap termasuk la ye nnt...
    p/s: baru perasan link ayut kat tmpt ikhwan link lame..dh tukar name blog tau.sori menyusahkan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kite Geng !! haha
      Ye ke?? tapi ikhwan click still boleh access.

      Delete
  2. tq sudi menjoinkan diri sngat2 KA hargai dik! InsyaAllah ada tempat for u nanti ye ! Sokong menyokong sesama blogger x kiralah siapa kita ye dik!

    ReplyDelete