July 2, 2012

Terima Kasih Kalian !

Hye & Assalamualaikum

Jangan Komen lebih, baru bljar2 gune kamera. !!
( tapi entry ni mmg nak wish Thank You )
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ( jerit atas gunung )... hehehehe. ok entry kali ni sebenarnya untuk 2 blogger yang CooL giler. Di sebabkn 2 blogger ni follower aku bertambah. Aku yakin dan pasti untuk Mencari seorang follower pun susah di dalam dunia blog ni ( melainkan la anda artis, hari ni buat blog esok beribu follower kannnnnn) Tapi tak di sangka2 follower aku bertambah dari sehari ke sehari.. walaupun baru 30 something, itu dah cukup Best untuk aku (nak dibandingkan dengan sebelum ni ).

2 Follower yang aku maksud kan dekat atas tuuuu ialah :-

Si Kacak Bergaya : Hazwan Hairy     &  Si Cantik Manis : Aisyah Humaira


This two lovely blogger nih, telah pun mempromote Blog aku untuk di lawat dalam salah satu Entry diorang, cool kan??? ye la aku ni tersangat baru, bak kata orang  aku ni umpama blogger yang suam-suam kuku di dalam dunia blog ni. Tak siapa pun nak pandang.

 Bile diri di promote :-

BY AISYAH HUMAIRA
Hero Malaya, kau ade?.. hehehhehe
ok nak tau entry ape?? sile Klik


BY HAZWAN HAIRY



Ok nak tau entry ape??? sile Klik

Terharu gile dalam hati ni macam terharu baca kesah2 sedih novel siti rosmizah.Blog yang dulu tak siapa pun nak jenguk ni dah mula ade yang nak jeling2.. dan dihrapakan ade yang pakai cermin mata pulak untuk lebih serius membaca setiap kata-kata merapu dalam entry2 aku akan datang.

Aku nak mengucapkan jutaan terima kasih lagi sekali di atas ehsan 2 blogger kat atas tu,kerana telah membantu menambah  follower.  Yeay seronok gile , tahap nak terjun lombong je. Bukan ape dalam blog aku ni kadang2 aku ada kongsikan resepi2 mudah simple but Ohsem ( ohsem ke????? ). So sayang la, kalau aku shared kat blog, alih2 aku sendri je yang dok tgok entry aku balik.Tapi dengan bertambah nya follower2 kat Blog aku nih, boleh la kite sesama menambahkan isi padu badan kita dengan jayanya, hahahhaha.Mane tau kite boleh tukar2 resepi...

Entry ni juga bukan sahaja untuk mengucapkan terima kasih, aku juga dengan ikhlas hati nak memberi cenderahati tanda persahabatan dalam dunia blog dekat 2 Blogger ni. Mungkin cenderahati ni tak semahal BMW 5 series dan juga tidak segempak seutas jam Rolex mahupun tak sekilau cincin berlian. tapi ianya cukup bagi tanda persahabtan dalam dunia BLOG.

Hadiah ape??? adelah... mane boleh bagitau. SO diharapkan Mr Hazwan Hairy & Miss Aisyah Humaira boleh la tinggalkan Nama & Alamat kat ruangan komen. untuk memudah urusan penghantaran nanti. huhu :)

Dan kepada follower2 baru..... Korang Juga adelah golongan2 blogger yang cool hehehehe. Terima Kasih juga untuk korang.(sambil blink2 kan biji mata yang bertatah kan contact lense )


OK bye2 ;)  

13 comments:

  1. wahh..entry buat niera terharu la sampai nak buat niera nangis tersedu-sedu // cehh...hehehe..btw,rasa teruja nak tahu,apakah hadiah itu??
    hik3..

    nama : nur amalina munirah binti zahari
    alamat : no 27,lot 2048.batu 10,jalan gombak, 53100 k.lumpur

    ReplyDelete
  2. wahh.. tahniah.. sy pun tersenarai jugak kt entry niera ;) she is awesome! kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tersenarai jugak, heheheh Tahniah Untk Natasha :)

      Delete
  3. sya dah mula jeling-jeling blog nih #eh ;p
    haha sya follow blog nih dari blog aisya humaira lah~ hehe

    #tahniah~tahniah~ ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Silee jeling, jangan memalu. Tapi hati2 takut terjuling plak nanti huhuhu.

      Tengs Kira Kekuri :)

      Delete
    2. hahaha x nak jadi juling! ur welcome ^^

      Delete
  4. alamak!! entry ni ada sya lagi lah..alahai teraru nya terkedu xtau nk ckp ape...terima kasih sgt2...Dah jd tggungjawab saya nk perkenalkan kwn2 bru dlm dunia blog ni bru best kita berbloging jnji kita ikhlas tau itu yg penting..saya suka masuk sini sebab ada resepi makanan..haha..gpn tua blog yg sporting :-)

    ada hadiah plak?alahai lgi lah rasa seronok..Terima kasih sgt2... Hadiah pershbatan dlm blog ni dh cukup..hehe...

    hazwan hairy
    no 16 jalan SB jaya 12 , Taman industri jaya 47000 sg buloh, selangor (alamat opis)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha... alahai terharu nye,sroooot,srooooot (habih tisu) hehehe

      No problemo Mr hairy !
      NOtes : Address & Name ( insyaallah Next week smpai )

      Delete
  5. wahh..hebat laa...sy follow awk yerr...he3..^__^

    ReplyDelete