June 22, 2012

Review : Naziha

Hye & Assalamualaikum

Hello2 new entry, ok past few day's aku dah buat review untuk "dejavu di kinabalu". Sekarang aku nak buat review untuk slot 9:00 Mlm setiap jumaat. Ok kalau sebelum Ni kita akan dapat lihat Abg Botak n the lovely gorgeous wawa zainal dlm Bunga-bunga syurga dan tak dilupakan Che Ta the OHsem one kan untuk slot 9:00 malam tu. Tapi 2minggu lepas sebenarnya dah pun tamat n ofcourse happy ending  Botak getting married with Wawa, N Che Ta lumpuh dan bertaubat.

Ok cukp la explanation untuk Bunga-Bunga Syurga kan, dah habis lagipun. Ok sebenarnya agak terlewat untuk review drama "Naziha" ni sebab malam ni sepatutnya dah masuk episode 2, almalang sekali episode pertama pada minggu lepas aku tak tgok.. Sebab ape?? ntah X sure hahaha.Dan watak Naziha di sandang oleh Izara Aishah ( the sweet beautiful ladies tuu).Di sebabkan terlepas , So aku catch-up balik Naziha dekat :


- Link macam entry lepas -

Ok cerita ni little bit macam cerita2 melayu yang sedia ada , sebab menceritakan tentang seorang perempuan kampung yang paling HOt Stuff(cantik,ayu... but NOT SEXI) kat kampung tu, dan mempunyai ramai gila peminat. Bayang kan first episode tu ada scene hari jadi Naziha, &  U know what?? die dapat hadiah 2 beg plastik dari sekolah( nak menunjukkan betapa Hot Stuff nye Naziha) harap dapat sedikit gambaran bertapa Fofular la Naziha kat kampung tu. Dan Naziha ni dah pun berteman dengan pelakon Ryzal jaafar as "Adam" . Dalam drama ni pun Adam ni diminati ramai,sebab hemsem,alim dan senang cerita Calon menantu Mak2 la. dan hubungan Naziha N Adam memang direstui oleh keluarga untuk disatukan selepas habis je SPM.( bertapa... so 70 punye jalan cerita kan3, hahaha) Tapi bagi aku bestt cerita ni, Sbb bnyak konflik yang tak terduga akan jadi ( bile tgok iklan untuk minggu ni ). Aku terlupa satu lagi Nota penting dimana Naziha dari keluarga yang Kaya tapi sebaliknya untuk Adam. Dan Watak Antogonist dalam ni ( Erry Putra ) as Farok yang obses le sangat kat Naziha ni Dan Farok pun Kaya kat kampung tu. Ok itu die sdikit review untuk "Naziha"


Ok gift Untuk Korang yang Bace entry ni !!

_Window Skodeng_


Lovely Izara

Parent Naziha


Hero & Heroin



Credit Untuk Facebook Izara Aisyah untuk Gmbar2 yang Owesome di atas
http://www.facebook.com/pages/Izara-Aishah/192655384114607

 Ermm boleh le tgok ye, malam ni !

No comments:

Post a Comment